Atunci cand detii o afacere, indiferent de nivelul la care aceasta se pozitioneaza, cel mai important factor este relatia pe care reusesti sa o conturezi in raport cu publicurile pe care le vizezi. De natura acesteia vor depinde in viitor veniturile, dar si longevitatea brandului pe care il reprezinti. Autenticitatea, transparenta, corectitudinea sau dedicarea sunt doar cateva dintre elementele care reusesc sa consolideze incredere, dar care sunt dificil de atins, fara ajutor de specialitate din exterior.
Tudor Communication este una dintre cele mai prestigioase agentii de PR din tara, care te va putea ajuta garantat sa iti duci afacerea la nivelul la care ai visat mereu.
De ce ai nevoie de o agentie de PR?
Poate ca esti tentat sa crezi ca poti externaliza atributiile unei astfel de agentii unor angajati curenti, fara sa fie nevoie sa mai faci o alta investitie in acest sens. Ei bine, motivele pentru care acest lucru nu este de dorit sunt multiple si se vor rasfrange in mod direct asupra afacerii tale. In primul rand, specialistii de pe alte paliere nu au pregatirea necesara pentru a putea demara actiuni de PR eficiente. Asta inseamna ca nu vei obtine efectele scontate si vei plati pentru proceduri inutile.
Un alt aspect important este faptul ca persoane interne nu pot aborda in mod obiectiv situatii sensibile. Subiectivitatea in exces este un pericol eminent, putand duce catre exagerare care nu poate avea un corespondent clar in realitate. De aceea, o echipa de specialisti este necesara pentru a pastra o imagine pozitiva, dar corecta si autentica.
Ce servicii poti obtine de la o agentie de PR specializata?
Tudor Communication iti propune o oferta vasta care sa te ajute sa atingi toate punctele de care esti interesat in dezvoltarea brandului tau.
Branding corporate – povestea din spatele afacerii tale poate sa vanda mai mult decat oricare atribut. Cu Tudor vei reusi sa construiesti o identitate puternica, bazata pe atribute reale, cu care publicul tinta sa se identifice, sa le starneasca interesul sau curiozitatea.
Branding personal – si omul din spatele afacerii este la fel de important precum brandul in sine. Fii real, sincer si onest, iar Tudor te va ajuta sa dezvolti povestea obiectiva si reala a traseului tau, care va ajuta la consolidarea increderii publicului vizat.
Relatii cu media – aparitiile in canale de comunicare de mare interes te vor ajuta sa capeti notorietate si vor avea totodata un impact asupra gradului de autenticitate si de incredere pe care oamenii sunt dispusi sa ti-l acorde. Autoritatea unui trust va fi transferata in mod direct asupra afacerii tale, lucru care va duce la o crestere a interesului fata de aceasta.
Organizare de evenimente – acestea sunt ocazia ideala de a crea conexiuni intre ceea ce este brandul si cum te poate face sa te simti. Cu alte cuvinte, se creeaza un context in care clientul poate trai in mod direct experienta pe care o primeste o data cu fiecare achizitie pe care o face la tine.
Comunicare de criza – este foarte importanta pentru a sti cum sa preintampini situatiile limita si pentru a cea un plan de actiune care sa transforme riscul in oportunitate de fiecare data.
Toate acestea reprezinta o modalitate de a consolida un brad puternic pe care sa il poti dezvolta pana in punctul in care ti-ai dorit inca de la inceput. Fie ca ai nevoie de abordarea unuia dintre servicii, ori o combinatie de mai multe, atat timp cand se utilizeaza in baza unei strategii personalizate care sa vizeze probleme curente ale brandului, vei putea atinge cele mai bune rezultate.