La un moment dat, in viata, oamenii trebuie sa se mute, fie ca este vorba de mutarea din casa natala, fie ca este vorba despre mutarea intr-o noua locuinta sau din orice alt motiv, chiar si mutarea activitatii firmei intr-un nou spatiu. Desi multe persoane se bazeaza pe ajutorul prietenilor si pe abilitatile individuale de a rezolva probleme, procesul de mutare poate fi destul de anevoios, motiv pentru care indicat ar fi sa se apeleze la serviciile unei firme de transport mobila.
Intr-adevar, mutarea din casa parintilor nu va presupune un bagaj foarte mare, cu multe piese de mobilier, insa in cazul in care schimba o locuinta veche cu una noua, majoritatea oamenilor isi iau cel putin o parte din lucruri cu ei. Ceea ce necesita o anumita perioada de timp alocata acestui proces si, mai ales, experienta si abilitatile unor persoane avizate, acestea facand parte din echipa pusa la dispozitie de o firma de mutari mobilier.
Totusi, motivele care recomanda alegerea unei astfel de firme sunt mai multe, printre cele mai apreciate de clienti se regasesc:
1. O gama completa de servicii
O firma specializata in transport si mutari mobila are un portofoliu foarte dezvoltat in ceea ce priveste serviciile pe care le pune la dispozitia clientilor. In acest fel se poate adapta tuturor cerintelor si nevoilor clientilor sai.
Prin urmare, pe langa transportul propriu-zis al obiectelor de la o adresa la alta, o astfel de firma poate oferi si servicii de impachetare, demontarea si montarea mobilei, materialele necesare impachetarii obiectelor, precum si servicii de curatenie atat pentru noua locatie, cat si pentru cea veche.
2. Preturi avantajoase
Contrar credintei populare, ca preturile pe care o firma de mutari le are sunt foarte mari, in realitate mutarea pe cont propriu poate costa, la final, mult mai mult decat in cazul contractarii unor servicii specializate.
O astfel de firma va tine cont de urmatoarele aspecte atunci cand va face o estimare de pret, in timpul consultatiei gratuite: volumul mobilierului mutat, distanta dintre destinatii, materialele necesare pentru protejarea mobilierului, complexitatea acestuia (in cazul in care ar trebui demontat), precum si etajul la care se afla cele doua locatii, deoarece efortul depus de membrii echipei va fi foarte mare daca vor fi nevoiti sa urce piesele de mobilier la un etaj superior, fara lift.
3. Experienta
Experienta angajatilor care se ocupa cu mutarea de mobilier, tehnicile profesioniste pe care le stapanesc si le utilizeaza in procesul de mutare, precum si echipamentele pe care acestia le au la indemana constituie avantaje foarte importante de care se bucura clientii lor.
4. Eficienta si rapiditate
Pentru cei care isi doresc sa se mute cat mai repede in noua locuinta, dar acest proces sa decurga si intr-un mod eficient, fara sa fie omise etape importante, care pot duce la ratacirea de bunuri sau deteriorarea altora, cea mai potrivita solutie, dupa cum sustine si MoveOut, este firma de mutari si transport mobila.
5. Garantie pentru obiectele transportate
O firma de mutari va oferi clientilor care au contractat serviciile sale asigurare pentru lucrurile transportate, in cazul deteriorarii unora dintre acestea, clientii primind despagubiri din partea companiei.