Acasa » 5 greșeli fatale în administrarea unui blog

5 greșeli fatale în administrarea unui blog

În ziua de astăzi, tot mai multe persoane aleg să se exprime, să-și promoveze cunoștințele, pasiunile ori serviciile prin intermediul blogging-ului.

Făcut cu responsabilitate, constant și în mod original, acest tip de activitate aduce atât satisfacție sufletească, cât și profit financiar.

Crearea unui blog este relativ ușoară; implică un buget și un efort minim.

Partea cea mai grea însă, este creșterea popularității acestuia, promovarea blogului și ieșirea din umbră.

Îți vom prezenta în cele ce urmează cinci greșeli comise de obicei în administrarea unui blog.

Greseli administrare Blog:

  1. Structură neclară

Orice informație de pe site-ul tău își va pierde din valoare dacă nu va fi prezentată în mod clar, atractiv și structurat.

Haosul creează confuzie și reduce considerabil timpul petrecut de către cititori pe site-ul tău.

Atunci când un vizitator este în căutarea unui răspuns sau pur și simplu a fost atras de o postare, curiozitatea lui trebuie satisfăcută cât mai rapid, altfel, din lipsa de timp și de răbdare, poate renunța.

Asigură-te că le pui la dispoziție o casetă de căutare, un meniu drăguț și o listă ce cuprinde categoriile aferente conținutului pe care îl pot găsi pe blog.

  1. Titluri neatractive

Primul lucru pe care utilizatorii îl vor vedea pe site-ul tău este titlul.

Dacă titlurile nu sunt suficient de atractive, nu vor prezenta interes pentru cititori, aceștia nefiind tentați să dea click pentru a afla mai multe și a citi articolul în întregime.

După această regulă se conduc toate ziarele și site-urile de știri – folosește-o și tu!

  1. Lipsa unei frecvențe

Când administrezi un blog, trebuie să te asiguri că frecvența de publicare a conținutului este constantă.

Astfel, cititorii tăi vor ști când să revină pentru a descoperi conținut nou.

O frecvență redusă va împuțina numărul cititorilor și va pune sub semnul întrebării autoritatea ta de blogger, nefiind clar dacă blogul a fost abandonat sau nu.

  1. Conținut plictisitor

Poate titlurile articolelor sunt atractive, însă conținutul poate lăsa de dorit.

Un conținut care nu se adresează direct cititorului, este foarte rece și impersonal și conține foarte multe greșeli de ortografie și gramaticale nu va fi de niciun folos.

De asemenea, lipsa unor exemple preluate din experiența personală, vor crea impresia unui conținut abstract și lipsit de veridicitate.

Dacă cititorul nu va crede în ceea ce scrii și nu va fi convins de ideile tale, el nu va mai intra pe pagina ta.

  1. Lipsa cunoștințelor elementare de SEO

Pentru a putea administra cu succes un blog, trebuie să deții câteva cunoștințe despre indexarea motoarelor de căutare sau SEO (Search Engine Optimization).

Învață cum să alegi cele mai potrivite cuvinte cheie pentru articole, cum și unde să le poziționezi în text, de ce lungime ar trebui să fie, cum funcționează link building-ul, articolele și de ce este important pentru o mai bună indexare etc., întrucât acest fapt va determina succesul blogului sau afacerii tale online.

Totodată asigură-te că înțelegi și cum funcționează platformele de social media.

Acestea se pot dovedi o sursă foarte importantă de generare a traficului către blog, dar și de promovare a acestuia.

Sunt curioasă să știu ce greșeli ai făcut tu de-a lungul timpului cu blogul tău.

Te invit să postezi greșelile tale într-un comentariu astfel încât să învățăm unii de la ceilalți

Descarcă Gratuit Ebook-ul: ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2024 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial vizibilitatea și vânzările! 10 metode simple și la îndemâna oricui prin care să crești exponențial vizibilitatea și engagement-ul postărilor tale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


litera.ro
10 metode simple și la îndemâna oricui

Descarcă Gratuit Ebook-ul: ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2024 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial vizibilitatea și vânzările!