Ingredientele cheie ale brandului personal
Ma gandesc care ar fi acele ingrediente cheie, fara de care brandingul personal nu poate exista si care ne pot diferentia de altii. Suntem intr-o societate in care toti vrem sa avem un brand personal, fapt care nu poate decat sa ne bucure.
Insa cum ne remarcam?
Cred ca trei elemente sunt suficiente pentru a realiza acest lucru: pasiunea pentru ceea ce faci, abilitatile de leadership si experienta pe care o ai in domeniul tau de expertiza.
De ce este importanta pasiunea?
Pentru ca este important sa iubesti ceea ce faci, fapt care se observa cu usurinta la cei care cred cu tarie si sunt implicati cu adevarat in munca lor. De fapt, atunci cand iti construiesti brandul personal, oamenii te vor aprecia tocmai pentru aptitudinile tale unice.
De aceea pozitionati-va in asa fel incat sa faceti lucrurile de care sunteti pasionati. Sa luam exemplul meu: pasiunea mea este comunicarea nonverbala si intreg brandul meu personal l-am construit in jurul acestui domeniu!
Avem nevoie de abilitati de leadership?
Daca pasiunea este combustibilul care pune in miscare „masina” brandingului personal, abilitatile de leadership sunt motorul care genereaza evolutia.
Leadershipul este cel care va conduce spre succes! Ca lider, viziunea este esentiala: lipsa ei te face sa te ratacesti in multitudinea de oportunitati care ies in calea ta. Iar pe cei care sunt alaturi de tine si care ar trebui sa te urmeze in aceasta calatorie nu reusesti ca sa ii inspiri.
Ganditi-va ca brandingul personal este o calatorie, nu este doar o destinatie! Observati ce abilitati trebuie sa va dezvoltati astfel incat sa aduceti langa voi cat mai multi oameni in aceasta calatorie! Succesul vostru depinde foarte mult de cati oameni cred in voi si va urmeaza neconditionat, deoarece ei sunt inspirati de personalitatea voastra!
Experienta?
Am lasat la urma experienta, tocmai pentru ca ea are o conotatie deosebita: ati retinut sper metafora cu masina si calatoria – experienta este cea care ne ajuta sa facem aceasta calatorie mai rapid si fara prea multe opriri sau din contra, lipsa ei, ne impiedica sa obtinem ceea ce ne dorim!
Ati observat ca multi oameni cand vin in fata unui grup incep sa spuna cati ani de experinta eu? Astfel, ei se asteapta ca oamenii din sala sa ii aprecieze doar ascultand vorbele lor.
Insa, ceea ce scapa ei din vedere este faptul ca nu anii de experienta conteaza. Ci ceea ce ai devenit tu ca om in urma acestor ani de experinta, ce anume te-a influentat, care au fost punctele cheie ale carierei tale, cum ai facut fata obstacolelor. Toate acestea au lasat amprente asupra personalitatii tale, transformandu-te treptat in omul care esti astazi!
Acum ceea ce aveti de facut este sa va construiti identitatea brandului vostru pornind de la pasiune, leadership si experienta.
Ea va cuprinde unicitatea voastra si va fi cea care va atrage atentia asupra voastra! Doar ganditi-va ce impact veti avea atunci cand veti fi conectati mereu la ceea ce va pasioneaza si la ceea ce v-a modelat ca experienta! Rezultatele sunt fantastice, doar actionati spre descoperirea unicitatii brandului numit „EU”!