Warning: Constant AUTH_SALT already defined in /home/empower/public_html/wp-config.php on line 130

Warning: Constant SECURE_AUTH_SALT already defined in /home/empower/public_html/wp-config.php on line 131

Warning: Constant LOGGED_IN_SALT already defined in /home/empower/public_html/wp-config.php on line 132

Warning: Constant NONCE_SALT already defined in /home/empower/public_html/wp-config.php on line 133

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 41

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 44

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 45

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 46

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 47

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 48

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 49

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 50

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 51
Piese auto care cedează primele la mașinile diesel - empower.ro
Acasa » Piese auto care cedează primele la mașinile diesel

Piese auto care cedează primele la mașinile diesel

Chiar dacă, la nivel european, se impun tot mai multe restricții cu privire la motoarele diesel, acestea continuă să rămână cele mai populare, inclusiv în România. Unul dintre brandurile preferate ale românilor este Ford, iar popularitatea mărcii americane a condus la o creștere a ofertei de piese auto Ford de la ePiesa.ro. Alternativele nu sunt tocmai puține, dar prezintă anumite dezavantaje semnificative. Autoturismele cu motor electric și cele hibrid, care funcționează pe baza energiei electrice și a combustibililor fosili, sunt într-o creștere de popularitate, dar prețul foarte mare le face greu accesibile majorității șoferilor. Mașinile care funcționează pe benzină au scăzut drastic în popularitate din cauza poluării pe care o produc și a devalorizării pe termen lung, astfel că motoarele diesel domină piața în prezent. Totuși, avantajele acestora, precum costul accesibil de alimentare, vin la pachet și cu minusuri, atunci când vine vorba despre rezistența pieselor componente. Tocmai de aceea, înainte de a-ți achiziționa un autoturism cu motor diesel, este recomandat să te informezi cu privire la piesele care sunt cele mai predispuse la a se defecta.

Filtrul de particule

Filtrele de particule sunt componente care se regăsesc la autoturismele cu standard de poluare Euro 4 sau superior, iar rolul lor este acela de a amortiza nivelul particulelor nocive eliminate de motor la arderea combustibilului. Din cauza faptului că piesa are în componență unele metale foarte scumpe, prețul ei poate ajunge până la câteva mii de euro, în anumite cazuri. Filtrul este proiectat să se curețe de la sine, dar pe termen lung acest proces poate să nu mai funcționeze, iar filtrul să aibă nevoie de înlocuire. În general, problema apare în cazul motoarelor diesel folosite cu preponderență în mediul urban, pe distanțe mici. Dacă ești atenționat de martorul din bord că sunt probleme la filtrul de particule, recomandat este să nu oprești motorul, ci să continui deplasarea la turații mai mari, pentru că aceasta poate ajuta regenerarea mecanismului de curățare. O metodă destul de eficientă s-a dovedit a fi conducerea mașinii pentru 30-40 de minute în treapta a treia, la o turație de peste 1800 rotații/minut. Totuși, dacă procedura nu funcționează, filtrul va trebui schimbat la un service specializat.

Injectoarele

Injectoarele sunt supape prin intermediul cărora carburantul este pulverizat în camera de ardere a motorului. De câte ori nu ai auzit șoferii de autoturisme diesel precizând, când conduc mașinile la viteze mari, că o fac pentru a desfunda injectoarele? Nu ar trebui să te mire, pentru că problemele în cazul acestor componente apar atunci când fluxul de combustibil primit de către injectoare este mic. Acest lucru se întâmplă atunci când automobilele sunt conduse în interiorul orașului, la viteză scăzută, iar injectoarele nu au posibilitatea de a se curăța în mod mecanic. Îți poți da seama că există o problemă la nivelul injectoarelor atunci când consumul de combustibil crește în mod nejustificat, iar mașina trage mai greu. Prețul acestor piese este unul destul de ridicat, depășind 600 de lei, la care se mai adaugă și manopera.

Turbina

Rolul turbinei este acela de a transforma energia combustibilului în energie mecanică. Motivele principale pentru care turbina trebuie înlocuită după un anumit număr de kilometri rulați constau în calitatea slabă a uleiului sau în amânarea pentru o perioadă mult prea îndelungată a schimbării acestuia. Astfel, turbina nu mai este lubrifiată corespunzător, iar impuritățile depuse conduc la defectarea ei. Schimbul uleiului ar trebui făcut așa cum recomandă producătorul, pentru că înlocuirea turbocompresorului are un cost foarte ridicat.

Bujiile incandescente

Bujiile incandescente au rolul de a încălzi camera de ardere, iar procesul se desfășoară în doar câteva secunde, la temperaturi ce depășesc 800 de grade. În general, durata de viață a bujiilor incandescente atinge și 100.000 de kilometri. Defectarea bujiilor se petrece atunci când mașina este utilizată înainte de atingerea temperaturii optime la care motorul trebuie să funcționeze. Această temperatură se ridică la 80 de grade Celsius. Dacă acest lucru se întâmplă în mod frecvent, bujiile vor avea depuneri și se vor defecta. Costul de înlocuire a bujiilor nu este unul foarte mare, pentru că prețul unei piese pleacă de la câteva zeci de lei, dar utilizarea corectă a motorului te va ajuta să eviți această cheltuială mai mult timp.

 

Așadar, dacă decizi să achiziționezi un autoturism de tip diesel, trebuie să fii conștient că unele piese sunt predispuse la defecțiuni costisitoare. Frecvența apariției defecțiunilor depinde și de modul și mediul în care conduci automobilul, iar piesele care se schimbă cel mai des în cazul autoturismelor cu acest tip de combustibil sunt filtrul de particule, injectoarele, turbina și bujiile incandescente.

WEBINAR GRATUIT: Dublează-ți Vânzările pe Social Media în doar 3 Luni

Pentru Antreprenorii care vor să profite de schimbările Algoritmului Rețelelor Sociale pentru a-și Dubla Reach-ul și Vânzările în doar 3 Luni.

Există oare o METODĂ prin care te folosești de rețelele sociale ca să obții o creștere exponențială a reach-ului și a vânzărilor?

Da, există! Vezi ce rezultate am obținut eu pentru clienții mei folosind această metodă și cum o poți replica și tu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


litera.ro
2 SESIUNI LIVE cu același conținut

Înscrie-te la webinar

Pentru Antreprenorii și Marketerii care vor să profite de schimbările Algoritmului Rețelelor Sociale pentru a-și Dubla Vizibilitatea și Vânzările în 2024.