Acasa » OLED-ul de pe gama de televizoare LG, în curând și pe iPhone-uri

Apple caută să micșoreze costurile de producție pentru următoarea generație de iPhone-uri, iar cheia pare să fie la LG. Producătorul coreean are o vastă experiență în producerea de ecrane OLED, mai ales pentru gama sa de televizoare. Astfel, Samsung, singurul furnizor de ecrane OLED din prezent, va avea motive în plus să scadă prețul de vânzare.

Nu este un secret că Apple și Samsung au o relație de tipul love-hate. În timp ce compania din Cupertino îi poartă pe coreeni prin procese de copiere a design-ului, în același timp ambele dau dovadă de o coperare foarte profitabilă când vine vorba de componentele mobile.

Telefoanele mobile Samsung sunt considerate a fi cele mai bune din punct de vedere a calității display-ului, așa că nu e de mirare că au ajuns să fabrice ecranele OLED din noul iPhone X. Însă progresul tehnologic al celor de la LG, pe care îl vedem deja în propriile telefoane și televizoare, i-au determinat pe cei de la Apple să îi ia serios în considerare.

Conform surselor publicației Korea Herald, LG se află în stadiile finale ale negocierii livrării a până la 16 milioane de unități în a doua parte a anului. Este vorba despre ecrane OLED de 6.5”, ce par a fi destinate unui model de iPhone ce se va situa peste actualul X. 

Aceleași surse afirmă că LG a primit un ajutor de $2.7 miliarde în luna septembrie a anului trecut, pentru a asigura capacitatea de producție necesară. Două luni mai târziu, coreenii aveau să anunțe un buget de $13.7 miliarde pentru producția de ecrane OLED atât pentru televizoare LG, cât și pentru telefoane, majoritatea sumei fiind alocată pentru cea din urmă categorie.

Motivul pentru care Apple ar fi ales LG ca furnizor al ecranelor OLED este avansul în ratele de refresh și acuratețea culorilor care au ajuns din urmă modelele oferite de către Samsung.

OLED

Coreenii au fost în centrul atenției în cadrul conferinței CES (Consumer’s Electronics Show) din Las Vegas, prin noua gamă de televizoare LG echipate cu inteligență artificială. Pe lângă specificațiile clasice, precum ecrane OLED, rezoluție de până la 4K, sunet Dolby Atmos și tehnologie HDR, televizoarele LG au adus mai multe variante de asistenți virtuali. Primele două sunt cunoscute deja – Google Assistant și Alexa, iar ultima mizează pe propria tehnologie ThinQ.

Prin noua gamă de televizoare, LG se poziționează ca una dintre cele mai bune alegeri pe care un early adopter le poate face, în misiunea sa de a-și conecta casa și electronicele sale la internet. Cel puțin prin intermediul Google Assistant și Alexa se pot crea automatizări care să controleze toate electronicele și electrocasnicele smart din casă.

Intrarea asistenților virtuali pe diagonalele mari din sufragerie reprezintă, cel puțin pe termen mediu și lung, o problemă pentru Apple. Compania din Cupertino oferă doritorilor de streaming Apple TV, o cutie multimedia echipată cu Siri, ce are dezavantajul de a fi, în esență, un lucru în plus pe care trebuie să îl operezi atunci când faci televizorul.

Deocamdată se pare că LG va furniza ecrane OLED pentru următoarea gamă de telefoane. 

Rămâne de văzut dacă Apple va face marele pas către un televizor propriu zis și dacă tot LG va fi furnizorul.

Descarcă Gratuit Ebook-ul: ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2024 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial vizibilitatea și vânzările! 10 metode simple și la îndemâna oricui prin care să crești exponențial vizibilitatea și engagement-ul postărilor tale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


litera.ro
10 metode simple și la îndemâna oricui

Descarcă Gratuit Ebook-ul: ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2024 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial vizibilitatea și vânzările!