Acasa » Din ciclul „Sfaturi pentru el”

Din ciclul „Sfaturi pentru el”

Astazi vei invata sa definesti forma geometrica a fetei tale

Fata este principalul centru de atractie in ansamblul infatisarii cuiva si ea trezeste involuntar si inevitabil anumite impresii. Cand intalnim pentru prima data pe cineva, indiferent de imprejurare, ii privim mai intai fata dupa care privirea noastra se plimba rapid de sus in jos pe corpul persoanei respective incercand sa o evalueze, in final privirea revenind la fata, unde in general, contactul vizual se mentine.

In mediul profesional, comunicarea nonverbala recomanda doua tipuri de priviri:

  • privirea oficiala – fixeaza ochii sau fruntea interlocutorului;
  • privirea de anturaj – recomandata in intalniri de afaceri sau negocieri (privirea se plimba in zona cuprinsa intre ochii si gura partenerului de discutie).

Asadar, unul din scopurile tinutelor profesionale este sa atraga atentia asupra fetei si in consecinta trebuie avut grija ce comunicam cu ajutorul ei.

Barbatii, spre deosebire de femei, au doua motive in plus, pentru care fata si tot ce o inconjoara: parul, ochelarii, gulerul, cravata, devine maniera principala de exprimare a personalitatii lor.

1. Nu au la dispozitie la fel de multe optiuni ca femeile in ceea ce priveste stilurile vestimentare si cromatica.

2. Varietatea de siluete masculine nu este atat de mare ca in cazul femeilor.

In concluzie, le ramane fata si optiunea lor pentru frizura, ochelari, camasi si cravate pentru a-si dovedi unicitatea intr-o colectivitate masculina.

Chipul este considerat pe buna dreptate „oglinda sufletului” pentru exactitatea cu care exprima personalitatea cuiva. De aceea pe masura ce stilul de viata ti se schimba, personalitatea si cariera ta se dezvolta in alta directie, trebuie sa-ti reevaluezi mesajul pe care il transmiti cu ajutorul mijloacelor sus numite.

Purtarea aceleiasi frizuri, a acelorasi rame de ocheleri, model de cravata pe care le foloseai si in urma cu 10-15 ani, te dezavantajeaza si te pot face sa pari ridicol in multe cazuri. Asta denota fie o trista incercare de rechemare a tineretii, fie o totala ignoranta a stilurilor contemporane. In ultimul caz, anumite studii au demonstrat ca barbatii demodati sunt considerati „depasiti” si in cunostinte, abilitati si aptitudini si sunt primii ignorati in mediul profesional.

Ce forma are fata ta?

Este important sa cunosti acest lucru pentru a-ti putea alege frizura, ochelarii, gulerul si cravata care ti se porivesc si te avantajeaza cel mai bine.

Ca sa-ti poti evalua corect forma fetei trebuie sa:

  • iti indepartezi parul de pe frunte, iar daca ai parul lung sa-l strangi la spate;
  • iti scoti ochelarii in cazul in care porti asa ceva, pentru a nu te influenta;
  • nu iei in considerare forma trasaturilor fetei (ochi, nas, gura).

Pregatit astfel, analizeaza-ti forma fetei in oglinda:

  • lungimea si latimea fetei;
  • forma fruntii si a barbiei;
  • linia care margineste figura, conturul fetei.

Pentru a fi si mai usor iti poti face o fotografie a fetei prim plan, pe care o printezi in format A4. Poti sterge trasaturile lasand doar conturul fetei si incearca sa-l incadrezi intr-una din urmatoarele forme geometrice.

Fata rotunda

Acest tip de fata are latimea aproximativ egala cu lungimea si conturul rotunjit, putand fi cu usurinta inscrisa intr-un cerc. Cercul sugereaza prin echilibrul sau fata de centru, calmul si lipsa problemelor.

Leonardo Di Caprio

Fata ovala

Are lungimea mai mare decat latimea, pastreaza curbele blande si de obicei barbia este mai ingusta decat fruntea. Forma geometrica corespunzatoare este o elipsa cu diametru mare in pozitie vericala. Acest tip de figura, pe verticala, a fost foarte la moda in epoca romantica si este expresia energiei si a spiritualitatii.

Humphrey Bogart

Fata in forma de inima

Acesta fata poate fi inscrisa intr-un triunghi sprijinit pe varf, are fruntea cu mult mai lata decat barbia si pastreaza conturul usor curbat. Da impresia de mobilitate, datorita asemanarii sale cu un titirez si, in acelasi timp de mare cerebralitate, prin fruntea lata.

Fata in forma de para

Asemanatoare cu un triunghi asezat pe baza, aceasta fata are maxilarul cu mult mai lat decat fruntea si conturul usor curbat. Aceasta forma exprima greutate si stabilitate maxima datorita bazei pe care se sprijina.

Fata patrata

Are lungimea aproape egala cu latimea, margini drepte si barbia colturoasa. Datorita formei regulare, patratul reuseste sa transmita ceva din duritatea laturilor sale si caracterului celor cu o astfel de fata.

Fata dreptunghiulara

Cu margini drepte, barbia patratoasa si lungimea mai mare decat latimea, dreptunghiul pe langa sugestia verticalei dominante care denota fermitate, adauga si inflexibilitatea data de frangerile liniei la colturi.

Fata in forma de diamant (romb)

Conturata doar de linii oblice, este forma care sugereaza maxima instabilitate. Are fruntea si barbia inguste, pometii obrajilor fiind punctul cel mai lat al fetei.

Pana saptapana viitoare incerca sa-ti incadrezi forma fetei intr-una din cele 7 figuri geometrice si retine ca rezultatul oricarei incercari de a schimba radical aceasta forma cu ajutorul frizurii, ochelarilor, gulerelor, cravatelor, este lamentabil.

Vom invata cum se pot aduce schimbari subtile proportiilor fetei prin optiuni corecte, dar, nu uita ca stilul personal si increderea in tine le vei avea doar atunci cand vei reusi sa pui in valoare sinele tau real.

Nu-ti irosi energia pentru a modifica imaginea exterioara fara a face si efortul interior, deoarece rezultatul va fi intotdeauna un fals foarte usor de recunoscut.

WEBINAR GRATUIT: Dublează-ți Vânzările pe Social Media în doar 3 Luni

Pentru Antreprenorii care vor să profite de schimbările Algoritmului Rețelelor Sociale pentru a-și Dubla Reach-ul și Vânzările în doar 3 Luni.

Există oare o METODĂ prin care te folosești de rețelele sociale ca să obții o creștere exponențială a reach-ului și a vânzărilor?

Da, există! Vezi ce rezultate am obținut eu pentru clienții mei folosind această metodă și cum o poți replica și tu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


litera.ro
2 SESIUNI LIVE cu același conținut

Înscrie-te la webinar

Pentru Antreprenorii și Marketerii care vor să profite de schimbările Algoritmului Rețelelor Sociale pentru a-și Dubla Vizibilitatea și Vânzările în 2024.