Acasa » iXpr iti explica cum te ajuta un advertorial intr-o campanie ORM

iXpr iti explica cum te ajuta un advertorial intr-o campanie ORM

Stii ce spune Google despre tine? De cele mai multe ori nici nu stim ce scrie si ce informatii sunt in Google despre noi.

Cand a fost ultima oara cand ai fost curios si ai cautat pe internet ce spune lumea despre brandul tau, produsele sau serviciile tale? Si daca ai cautat, ce ai gasit? Lumea este multumita, te lauda, te critica? Sau poate nici nu ti-ai gasit numele brandului in Google? Daca esti una dintre persoanele care crede ca merge si asa, te vom dezamagi. In prezent cumparatorii sau potentialii clienti au foarte mare incredere in recenziile de pe internet, citesc cu mare atentie ce spune Social Media, ce se scrie in articolele din Google sau orice alta platforma. Cumparatorii pot decide daca apeleaza la serviciile/produsele tale dupa ce citesc recomandarile de pe internet, recomandarile facute de prietenii lor si poate cel mai important cate stelute are pe canalele de Social Media sau Google. Ne place sau nu, ca si firma, avem nevoie sa depunem toate resursele necesare ca sa miscam rotitele procesului Online Reputation Management adica reputatia online al brandului tau.

In primul rand ce este ORM?

Poate te intrebi, ce este acest management la reputatiei si la ce imi foloseste. Este neaparat sa dau bine pe internet cand eu stiu si sunt convins ca am produsele/serviciile cele mai bune? Da! Dupa cum spuneam si mai sus, de cele mai multe ori clientii acorda o mare atentie si o resursa importanta de timp ca sa gaseasca totul despre tine si in consecinta vor cumpara sau nu. ORM este imaginea ta in online daca este buna sau rea. Ce spune internetul despre tine cand cauti ”brandul + pareri”.

Companiile mari dar si cele mici investesc destul de multe resurse pentru a se afisa in prima pagina de Google cu cele mai bune articole pentru a mentine managementul reputatiei online cat mai bun.

advertorial

De ce ai nevoie de ORM?

Fie ca suntem o persoana publica sau persoana juridica, avem o firma care angajeaza constant sau poate avem o companie mare sau poate una mica in care ne vindem serviciile si/sau produsele, cu totii avem numai de castigat de pe urma unui management extrem de bun al reputatiei noastre. ORM poate duce afacerea ta la un alt nivel sau in cele mai rele cazuri sa o inchida.

Cum se face ORM?

Sa fim completi sinceri, nici o firma sau persoana publica, intreprindere mare sau mica nu are afisat in public doar partile bune si partea frumoasa a lucrurilor. Cu totii intampinam provocari in business-ul nostru care poate atrage si pareri negative din partea clientilor. Dar cum facem ca sa afisam pe primele pagini din Google doar parerile si articolele pozitive, punctele tari ale noastre si desigur sa mentinem cat mai sus stelutele din Social Media?!

Cum facem sa apara public scris numai de bine despre noi? O metoda simpla si utila la care din ce in ce mai multa lume apeleaza la ea sunt advertorialele.

Cum te ajuta un advertorial intr-o campanie ORM?

Un advertorial este un puternic instrument de comunicare in marketing. Este un articol scris cu intentia de a ajuta la construirea reputatiei online, sa urce cat mai sus sau in cel mai bun caz in prima pagina de Google. Articolul este nevoie sa fie relevant pentru noi ca si beneficiar cat si pentru potentialii cumparatori, sa aduca valoare, sa explice functiile si beneficiile produsului/serviciului, sa prezinte intr-un mod avantajos toate punctele forte. Un advertorial bine scris este opusul la reclama de pop-up sau un baner care iti apare din senin pe site si pe care de cele mai multe ori oamenii le ignora.

Managementul reputatiei online nu este doar sa ascunzi parerile negative ale brandului tau, sa le duci pe ultimele pagini din Google si sa crezi ca ai scapam de ele. Este o munca constanta facuta pe mai multe canale cu efort si timp in care iti propui sa monitorizezi constant ce se vorbeste despre brandul tau in lumea online.

Concluzie 

Prin urmare, un advertorial este un instrument prin care ne putem asigura ca detinem controlul la ce se publica in online despre noi. Ne permite sa controlam ce vor citi si ce informatii vor afla clientii in primul rand despre noi si poate cel mai important, vom creste controlat reputatia noastra in online.

Articolul este scris si publicat pentru iXpr

Descarcă Gratuit Ebook-ul: ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2024 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial vizibilitatea și vânzările! 10 metode simple și la îndemâna oricui prin care să crești exponențial vizibilitatea și engagement-ul postărilor tale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


litera.ro
10 metode simple și la îndemâna oricui

Descarcă Gratuit Ebook-ul: ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2024 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial vizibilitatea și vânzările!