Warning: Constant AUTH_SALT already defined in /home/empower/public_html/wp-config.php on line 130

Warning: Constant SECURE_AUTH_SALT already defined in /home/empower/public_html/wp-config.php on line 131

Warning: Constant LOGGED_IN_SALT already defined in /home/empower/public_html/wp-config.php on line 132

Warning: Constant NONCE_SALT already defined in /home/empower/public_html/wp-config.php on line 133

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 41

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 44

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 45

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 46

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 47

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 48

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 49

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 50

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/empower/public_html/wp-config.php:130) in /home/empower/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 51
TOP 5 reguli de etichetă în materie de parfumuri și arome - Empower
Acasa » TOP 5 reguli de etichetă în materie de parfumuri și arome

TOP 5 reguli de etichetă în materie de parfumuri și arome

Încă din cele mai vechi timpuri, mirosul pe care îl emana persoana era considerat un indicator al clasei sociale. În Egiptul Antic mirosul de transpirație era specific sclavilor. Clasele mai înalte foloseau diverse alifii și parfumuri florale pentru a combate odorurile naturale. Odată cu trecerea timpului, lucrurile în materie de parfumuri nu s-au schimbat prea mult. Un miros plăcut îți va consolida brandul personal și poate servi drept o carte bună de vizită. Totodată, alegerea unui parfum prea puternic și într-un mediu total nepotrivit, va juca în defavoarea imaginii pe care dorești să o prezinți celor din jur.  Vezi mai jos câteva reguli de etichetă în materie de parfumuri de care trebuie să ții cont de fiecare dată când ieși din casă:

  1. Nu folosi prea mult parfum – Scopul aplicării parfumurilor este de a-ți stimula simțul olfactiv într-un mod plăcut, nu de a-l agresa. Dacă ieși din încăpere, iar oamenii care rămân încă simt mirosul parfumului tău, înseamnă că ai întrecut măsura. Parfumul se aplică în doar câteva picături și trebuie să fie abia simțită apropierea de persoana ta, altfel, dai dovadă de lipsă de bun simț.
  2. Mirosul potrivit la locul potrivit – Un parfum prea dulce într-o vreme de caniculă va avea un efect invers și în loc de o mireasmă plăcută, vei avea parte de un amestec de transpirație și dulceață. Nu sună prea bine, nu? Menirea unui parfum în vreme de caniculă este să adauge o doză de prospețime imaginii tale. De aceea îți recomandăm utilizarea aromelor de flori și citrice. Aceleași arome se recomandă să le utilizezi la birou și la ședințele cu clienții. Totuși la oficiu e important să fii memorată datorită profesionalismului tău și nu datorită mirosului.
  3. Mai bine un parfum calitativ, decât zece parfumuri ieftine – Calitatea întotdeauna se vede și se simte, chiar și cu nasul. Nu lăsa alegerea unui parfum necalitativ să-ți știrbească din imagine. Mai bine economisește și ia-ți un parfum calitativ, care să lase impresia unei persoane cu clasă și gusturi rafinate.
  4. Din când în când, renunță la parfum – Folosirea parfumului la interviul de angajare se consideră o încălcare a regulilor de etichetă. De asemenea, într-o instituție de sănătate, unde pot fi persoane cu alergii, astm sau alte deficiențe respiratorii, parfumul tău ar putea cauza serioase probleme de sănătate. Ba mai mult, cercetătorii susțin că ne alegem partenerii instinctiv după mirosul lor natural. Dacă îți ascunzi permanent mirosul după mireasma parfumului, cum te va găsi partenerul?
  5. Niciodată, accentuăm, NICIODATĂ nu-ți aplica parfumul în public – La fel ca și rujarea în public, aplicarea parfumului în fața altor persoane se consideră o încălcare gravă a conduitei. Acesta este un ritual intim, ceea ce înseamnă că se aplică în intimitate. În plus, în timp ce mirosul propriului parfum îți poate lumina ziua, pentru cei din jur acesta poate fi un adevărat chin. Aplică parfumul imediat după baie sau cu puțin timp înainte de a ieși din casă. Lasă aroma ta să rămână mister pentru cei din jur.

WEBINAR GRATUIT: Dublează-ți Vânzările pe Social Media în doar 3 Luni

Pentru Antreprenorii care vor să profite de schimbările Algoritmului Rețelelor Sociale pentru a-și Dubla Reach-ul și Vânzările în doar 3 Luni.

Există oare o METODĂ prin care te folosești de rețelele sociale ca să obții o creștere exponențială a reach-ului și a vânzărilor?

Da, există! Vezi ce rezultate am obținut eu pentru clienții mei folosind această metodă și cum o poți replica și tu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


litera.ro
2 SESIUNI LIVE cu același conținut

Înscrie-te la webinar

Pentru Antreprenorii și Marketerii care vor să profite de schimbările Algoritmului Rețelelor Sociale pentru a-și Dubla Vizibilitatea și Vânzările în 2024.