Acasa » Un alt fel de a lupta

Un alt fel de a lupta

Am vorbit data trecuta despre cateva mijloace prin care luptam impotriva nedreptatilor sociale. Si am spus ca efectul este limitat (sau chiar nul) deoarece actionam cu mijloace specifice lumii fizice.

Dar noi nu traim decat partial intr-o lume materiala. Intrucat lumea reala are o natura energetica – si astfel de “arme” avem nevoie sa folosim, pentru a fi capabili sa facem fata intr-un mod eficient si inteligent.

“Natura dusmanului” si “campul de batalie”

Voi repeta ce spunea William Cooper: “Daca nu intelegeti natura dusmanului vostru si armele pe care el le foloseste, nu puteti lupta cu acel dusman. Nu puteti purta lupta, nici macar nu ar trebui sa va aflati pe campul de batalie.”

Ce natura are cealalta parte? Evident, energetica – la fel ca noi. Cum este campul confruntarii? Evident, energetic (doar in aparenta material). Si atunci?

Si atunci, realitatea este ca lupta se poarta intotdeauna la nivel energetic, in ciuda faptului ca noi o percepem la nivel fizic (ce poate fi asimilat nivelului energetic exterior, “la vedere”). Insa confruntarea de aici este doar o consecinta a celei mult mai complexe de la nivelul energetic interior, “subtil”.

Putin kung-fu

Imaginati-va o lupta intre doi practicanti de arte martiale. Aparent se confrunta si se lovesc reciproc la nivel fizic. Pentru cineva care si-a dezvoltat modul de vedere non-fizica lupta apare in primul rand ca o ciocnire intre structurile energetice.

Iar daca unul dintre cei doi are un antrenament indelungat si in ce priveste perceptia energiei (un oriental, sa spunem), atunci acesta are mari sanse de a anticipa fie numai si cu o fractiune de secunda miscarea oponentului sau (un occidental, sa spunem).

In acest caz, orientalul are un avantaj care in cele din urma se poate dovedi decisiv. Occidentalul, in schimb, nu cunoaste (nu percepe) natura oponentului sau (structura sa energetica), armele pe care acesta le foloseste (canalizarea energiei ce insoteste lovitura fizica) si nici campul de lupta (mediul si stimulii sai subtili). Cu exceptia cazului in care forta sa fizica este impresionanta, el va pierde aproape intotdeauna.

“Noi” vs “Ei”

Pastrand analogia, noi suntem in pozitia occidentalului. Folosim doar forta fizica – armele pe care le-am enumerat data trecuta: scrisoarea deschisa, pamfletul, petitia, marsul de protest, greva, plus revolutia si razboiul. Si nici macar nu e vorba de o forta fizica impresionanta (in acest caz, unitatea unui grup foarte numeros).

Ei, in schimb, folosesc alte tipuri de arme. Nevazute, insa mult mai puternice – intrucat ne ataca la nivelul subtil energetic al mintii, emotiilor si mai ales spiritului. Prin unele filme, carti, genuri de muzica, tehnologii, reclame, alimente, majoritatea mijloacelor media… ni se transmite constant un mesaj. Un mesaj ce ne mentine in stari obisnuite de constiinta. “Sunteti simpli oameni fara putere”.

Iar mesajul si-a facut atat de bine treaba incat cei mai multi se afla pe campul de batalie fara macar a crede ca dusmanul foloseste astfel de metode. Si “actioneaza din pozitia de ignoranti, impleticindu-se de colo-colo, lovindu-se unul de altul, spunand si facand lucruri gresite”, ca sa-l citez din nou pe William Cooper. Lupta cu intentii bune, laudabile, pozitive – insa bunatatea fara puterea de a o raspandi te transforma doar intr-un martir, in cel mai bun caz.

Avem nevoie sa invatam si noi sa luptam la acelasi nivel ca si ei. Altfel suntem victime sigure in aceasta confruntare. Vom mai vorbi despre asta data viitoare.

P.S. Din nou, acelasi ca data trecuta: am pus ghilimele la lupta si arme (plus noi si ei) intrucat nu este o infruntare propriu-zisa (daca o privesti ca pe o infruntare reala, ai sanse sa pierzi din start).

WEBINAR GRATUIT: Dublează-ți Vânzările pe Social Media în doar 3 Luni

Pentru Antreprenorii care vor să profite de schimbările Algoritmului Rețelelor Sociale pentru a-și Dubla Reach-ul și Vânzările în doar 3 Luni.

Există oare o METODĂ prin care te folosești de rețelele sociale ca să obții o creștere exponențială a reach-ului și a vânzărilor?

Da, există! Vezi ce rezultate am obținut eu pentru clienții mei folosind această metodă și cum o poți replica și tu.

4 răspunsuri

  1. Bun, bun articolul, m-a macinat si pe mine problema asta si am decis sa lupt, dezvoltand o solutie: http://www.adsocial.ro va fi un site pe care oricine o sa poata pune materiale care sa sustina/promoveze o anumita cauza sociala (text, poza sau video) . Pana saptamana viitoare sper sa fie gata versiunea beta, abonati-va la rss sau pe twitter pentru updates.

  2. Salutare! Konnichiwa! (pi japoneza, ca pi chinezesti inca nu stiu – decat „ni hao”, da’ e pe toata ziua…) :) :)

    Ei… vezi…?
    Data trecuta „s-a facut” ca nu am mai revenit la commentul in care promiteam ca mai revin… :) :)
    Ca ma dusesem la Lao Tse…
    Vezi? stia el ca partea asa, cu abordarea dinspre est, o sa fie acuma. Si era partea ta :)
    Asta, cu ajungerea la esenta comuna, a mea si a „dusmanului”, e chestie de drum lung. Pe care asteptam sa ne duci mai departe!
    Pana atunci, mai pun de niste portii de taichi. (hi-hiii!)
    Maare minune, asta, cu „prinderea” nivelului subtil. Merita din plin orice antrenament perseverent!
    Thanks!

  3. Salut Prieteni,
    Ce bine ca exista spirit si Dumnezeu.
    Imi da credinta ca din confruntare invat ceva, deci tot castig. Asta e un plan suplimentar fata de ce am vazut pana acum.

    Cu bine,
    i

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


litera.ro
2 SESIUNI LIVE cu același conținut

Înscrie-te la webinar

Pentru Antreprenorii și Marketerii care vor să profite de schimbările Algoritmului Rețelelor Sociale pentru a-și Dubla Vizibilitatea și Vânzările în 2024.