Acasa » 4 lucruri de știut înainte de a deschide un magazin online

4 lucruri de știut înainte de a deschide un magazin online

Crearea unui magazin online este o activitate importanta, mai ales datorita flexibilitatii timpului si a spatiului pe care acesta il ofera pentru activitati complementare.

Faptul ca magazinul este virtual nu il face mai usor de gestionat decat un magazin fizic. Contrar a ceea ce majoritatea cred, responsabilitatea creste, deoarece o flexibilitate redusa nu poate fi benefica. In plus, odata cu cresterea rapida a comertului electronic si cresterea numarului magazinelor virtuale cu o varietate de produse de vanzare, concurenta devine tot mai mare in fiecare zi.

Acesta este motivul pentru care sunt necesare cateva sfaturi pentru toti cei care isi doresc sa se aventureze in lumea comertului electronic, pentru a sti ce sa faca pentru a fi vizibili pentru viitorii clienti.magazin online

1. Identitate de afaceri

In primul rand, este important ca proprietarii de magazine online sa stie cum doresc ca afacerea sa le fie perceputa. Utilizatorii online care intra in magazin ar trebui sa simta ca au ajuns unde trebuie. De asemenea, trebuie sa se stabileasca scopul magazinului, produsele ce se vor comercializa si tipologia clientului dorit, pentru a se atinge obiectivele pe termen scurt, mediu si lung.

In aceeasi idee trebuie sa se determine daca numele si sigla magazinului corespund cu ceea ce va vinde. Pentru stabilirea numelui “doar pentru ca imi place” nu ar trebui sa fie un factor determinant. Este cert ca numele trebuie sa fie atragator, captivant si usor de retinut, fara a fi in mod absolut necesar scurt.

2. Produsul

Administratorul magazinului  trebuie sa stie ce vinde si sa cunoasca caracteristicile produselor sale, de ce sunt importante sau utile pentru o persoana si care este cea mai buna modalitate de a le promova. De asemenea, in descrierea fiecarui produs trebuie sa se includa elemente care sa arate ce asteapta oamenii de la el. Caracteristicile produsului, tehnice si fizice, deopotriva, intr-un mod foarte clar.

In alta ordine de idei, trebuie sa se tina cont ca la preturi, daca produsele sunt aduse de afara, vor exista uneori diferente de curs valutar si sa se aiba in vedere un pret corect si acccesibil publicului tinta.

3. Serviciul Clienti

Nivelul de atentie care trebuie acordat clientilor potentiali este esential pentru a incheia tranzactia si a-i transforma in clienti permanenti. Intrebarile si comentariile acestora nu trebuie sa ramana fara raspuns pentru ca primind atentie vor fi mai mult tentati sa faca achizitia produsului.

De asemenea, atentia fata de clienti este importanta pentru a genera o relatie de viitor si pentru a avea un client satisfacut si fericit. Pentru ca acest lucru sa se intample, trebuie ca in magazin sa existe un chat live care sa permita apropierea fata de client si, mai presus de toate, posibilitatea unui raspuns in timp real.

4. Posibilitati diferite de expediere

Metoda de expediere este esentiala pentru clienti. Trebuie sa se investigheze care sunt mijloacele de livrare care se potrivesc cel mai bine clientilor magazinului, atat in ​​ceea ce priveste pretul, cat si protectia produsului. O metoda de a genera mai multe vanzari este de a se oferi transport gratuit daca achizitia depaseste o anumita suma de bani.

Descarcă Gratuit Ebook-ul: ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2024 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial vizibilitatea și vânzările! 10 metode simple și la îndemâna oricui prin care să crești exponențial vizibilitatea și engagement-ul postărilor tale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


litera.ro
10 metode simple și la îndemâna oricui

Descarcă Gratuit Ebook-ul: ”A murit Facebook-ul?”

Descoperă cum funcționează Algoritmul Facebook în 2024 și cum să-l folosești pentru a-ți crește exponențial vizibilitatea și vânzările!