Acasa » Cum influențează cupoanele digitale de reducere parinții în cumpărăturile online

Cum influențează cupoanele digitale de reducere parinții în cumpărăturile online

Articolul a fost realizat cu ajutorul informațiile furnizate de Alex Papaconstantinou, CEO al Wikigains.com, un site de cupoane care funcționează în Anglia. Articolul folosește, de asemenea, detalii oferite de raportul Valassis 2017 Coupon Inteligent.

Toți cei care comercializează sau fac cumpărături de pe internet iubesc cupoanele de reducere și doresc mai multă valoare pentru banii lor. Acest lucru este valabil mai ales pentru părinții care doresc să obțină cele mai bune oferte posibile. Când părinții merg la cumpărături, ei caută, de obicei, oferte pentru mobila pentru copii, alimente, încălțăminte și haine pentru copii, sau pentru grădină și pentru casă. Părinții cu copii mici sunt, în general, loiali anumitor mărci. Cu toate acestea, este important să rețineți că părinții nu își bazează mereu deciziile de cumpărare pe mărcile lor preferate. Potrivit studiului consumatorilor, cupoanele au un impact mare asupra a ceea ce cumpara mama la sfârșitul achizițiilor.

Experții în marketing arată că opt din fiecare zece părinți își iau deciziile de cumpărare bazate pe cupoanele de reducere.cupoanele de reducere

Părinții utilizează des cupoanele de reducere
Când vorbind despre cupoane și liste de cumpărături, acestea merg adesea mână în mână. Potrivit unui studiu recent realizat de Kantar, majoritatea părinților vin o listă de cumpărături cu ei la magazin. Cu toate acestea, codurile de discount pot influența în mare măsură conținutul respectivei liste de cumpărături.
Același raport privind cupoanele de reducere arată că 69% dintre consumatorii loiali nu au în vedere schimbarea mărcilor dacă li se oferă cupoane de reduceri. Desigur, majoritatea consumatorilor primesc cupoanele prin e-mail sau aplicații.

De exemplu, să luăm un cupon de reducere de 50% pentru o sticlă de lapte. La primirea unui e-mail care conține acel cupon, în medie, un părinte ar avea mai multe șanse de a cumpăra respectivul brand de lapte decât oricare altul. Încă o dată, statisticile susțin această teorie. Aproximativ 20% dintre cumpărători susțin că deciziile lor de cumpărare sunt puternic influențate de reducerile pe care le primesc pe telefoanele lor.

Părinții fac schimb de păreri în ceea ce privesc voucherele
Nu este surprinzător, potrivit cercetării, 60% dintre consumatori susțin că se bucură de revizuirea mărcii. Procentajul este chiar mai mare pentru persoanele care utilizează telefoane mobile sau tablete. După o achiziție reușită, 79% dintre utilizatorii de cupoane pentru telefoane mobile vor dezvălui probabil cu prietenii săi cât de mulți bani au reușit să salveze la comanda lor, mai ales dacă cuponul le-a economisit mulți bani.cupoanele de reducere

Importanța cupoanelor de reducere în marketing
Totul se reduce la clienții fericiți care influențează alți clienți potențiali și creează vânzări suplimentare pentru comercianții cu amănuntul online. Prietenii și familia pot fi influențatorii decisivi. Când magazinele eliberează cupoane de reduceri prin e-mail sau pe pagina Facebook, ele simplifică modul în care va puteți împărtăși satisfacția dvs.

Datorită părinților care au rolul ca agenți de publicitate prin intermediul Social Media sau care duc vorbă mai departe, brandurile pot influența cu ușurință deciziile de cumpărare ale altor părinți. Din acest motiv, multe mărci încep să se concentreze pe atingerea acestor aspecte pentru părinți și se asigură că au o experiență de cumpărături foarte pozitivă, fie că este online sau offline.

„Schimbul de oferte bune poate avea loc în mod natural prin postări pe blog, recenzii ale produselor pe care le-ați folosit sau postând fotografii pe rețelele de soacializare cum este Facebook ale copiilor dvs. folosind produsele în imagine”, spune Alex Papaconstantinou de la Wikigains.com.

WEBINAR GRATUIT: Dublează-ți Vânzările pe Social Media în doar 3 Luni

Pentru Antreprenorii care vor să profite de schimbările Algoritmului Rețelelor Sociale pentru a-și Dubla Reach-ul și Vânzările în doar 3 Luni.

Există oare o METODĂ prin care te folosești de rețelele sociale ca să obții o creștere exponențială a reach-ului și a vânzărilor?

Da, există! Vezi ce rezultate am obținut eu pentru clienții mei folosind această metodă și cum o poți replica și tu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


litera.ro
2 SESIUNI LIVE cu același conținut

Înscrie-te la webinar

Pentru Antreprenorii și Marketerii care vor să profite de schimbările Algoritmului Rețelelor Sociale pentru a-și Dubla Vizibilitatea și Vânzările în 2024.