De ce gresesc managerii: TOP 10 pacate ale sefilor

Va recomandam inca un articol despre management si manageri cu semnatura lui Eliade Rotariu.
Cei mai multi dintre noi am mers la scoala cand eram mici. Unii, mai norocosi, au mers si la gradinita. Acolo ne-am obisnuit de mici cu o autoritate. Pentru ca, bineinteles, „doamna” avea mereu dreptate, iar copiii trebuiau intotdeauna sa faca ce li s-a spus.
Am continuat la fel in scoala, cu profesorii, care si ei, desigur, aveau mereu dreptate. Asta mai lipsea sa „te pui” cu profesorul.
Cred ca ne-am obisnuit astfel pentru ca in toti acesti ani, de la gradinita pana la facultate, am avut o figura autoritara care intotdeauna avea dreptate.
Dupa facultate, urmatoarea etapa pentru cei mai multi dintre noi a fost un loc de munca. Asa ca am inlocuit autoritatea profesorului cu autoritatea unui manager.
Cata autoritate are, de fapt, un manager?
Descoperirea este ca managerul nu are intotdeauna dreptate. Un manager mai face si greseli. De ce? Pentru ca a gresi e omeneste.
John Churton Collins spune:
Sa nu ai incredere intr-un subordonat care niciodata nu-si invinovateste superiorul.
Cred ca are dreptate pentru ca „niciun mare manager sau lider nu este cazut din Rai. Acest lucru se invata, nu se mosteneste”. (Tom Northup)
Top 10 pacate ale managerilor de la Eliade Rotariu
Eliade Rotariu este un manager roman cu multa experienta in companii mai mari si mai mici, companii multinationale sau autohtone. Mai mult, are experienta ca manager si antreprenor in propria companie.
In cazul in care nu ati aflat deja, am primit de la Eliade un TOP 10 greseli pe care le fac cei mai multi manageri. In plus, Eliade a realizat si o serie de clipuri video la care aveti acces gratuit.
Curiosi? Iata lista lui Eliade: cele mai frecvente 10 „pacate” pe care le fac uneori sefii.
Multi manageri:
- nu stabilesc obiective clare pentru ei si pentru oamenii lor;
- nu au sisteme de evaluare, de masurare a performantei;
- nu delega sarcini cum ar trebui, cu eficienta maxima;
- nu planifica activitati pentru ei si pentru toata echipa;
- nu fac time management eficient;
- nu cred si nu practica motivarea non financiara;
- nu creeaza sisteme, proceduri, fluxuri de activitati;
- nu-si dezvolta oamenii;
- nu sunt in armonie cu schimbarea;
- nu sunt atenti si nu lucreaza cu emotiile oamenilor.
Eliade va prezinta in detaliu ce inseamna aceste greseli, de ce le facem, si ce obtineti, ca manageri, cand evitati aceste erori.
Ce mai asteptati? Click aici pentru a primi acces la aceste clipuri video gratuite!