Acasa » Oferte cu prețuri mici

Oferte cu prețuri mici

Tu după ce criterii te ghidezi în a alege ofertele cu prețurile cele mai mici?

În zilele noastre, cu atâtea și atâtea magazine online este foarte greu să găsești cel mai avantajos produs.

Cei de la reduceri.center ne pot ajuta să găsim ceea ce ne dorim la un preț foarte mic. Ei ne aduc în atenție cele mai noi promoții ale magazinelor online și ne vorbesc pe bune despre reducerile existente ori inexistente.

Încurcătura poate apărea oricând, pentru că nu toate comparatoarele de prețuri sunt corecte, iar ceea ce apare în ele, uneori, îți dă bătăi de cap.

Am avut surpriza ca utilizând astfel de comparatoare, să observ că sunt comercianți ce apar cu produse care ori nu sunt pe stoc, ori varianta propusă cu acel preț nu este originală, ci o variantă oarecum asemănătoare (compatibilă, cum se spune).

Și nu numai cu comparatoarele am avut surprize, ci și cu magazine online consacrate, unde am putut să constant că produsul cel mai ieftin ori nu există ori nu are caracteristicile dorite de mine.

Detaliile fac diferența și la prețuri

La un moment dat am vrut să-mi cumpăr un telefon, un anumit model cu anumite caracteristici. Pentru ca îi studiasem cu atenție caracteristicile, mi-au și rămas în memorie. Am început să caut o ofertă de preț mai avantajoasă. Și am găsit-o! Dar, din fericire, am avut răbdarea să mă uit iar la caracteristici și abia atunci am avut surpriza cea mare: NU erau aceleași!. Avea un sistem de operare mai slab, avea memorie mai mică, o baterie de slabă calitate. Dacă aș fi rămas doar la denumirea telefonului, fără să mă uit la caracteristici, aș fi primit acasă un telefon mai ieftin, dar mai slab calitativ.

Prin urmare, poți să compari prețuri cât poftești pentru a găsi cea mai avantajoasă ofertă, însă trebuie să aibă aceleași caracteristici. Fiți atenți la aceste aspecte pentru că ele pot să difere mult, mai ales pe categoriile de telefoane, calculatoare, laptopuri și tablete.

Ai nevoie de un aragaz, un frigider, o mașină de spălat, o pereche de încălțăminte ori o rochie?

Poți să obții un târg bun dacă urmărești campaniile promoționale reale din unele magazine online. Spre exemplu, eu nu cumpăr niciodată cărți la prețurile de editură, aștept reducerile magazinelor online care sunt deosebit de avantajoase. Pentru încălțăminte de calitate urmăresc de asemenea campaniile anumitor magazine preferate. Până la urmă, de ce să nu cumperi cu reducere, dacă se poate?!

Ghidul cumpărătorului iscusit în 7 pași simpli:

  • mai multă reclamă la un produs nu înseamnă neapărat un produs minune, ci doar că el se dorește a fi vândut de comerciant
  • campaniile de reduceri nu sunt de fiecare dată fair-play, din acest considerent ar fi bine să iei pulsul pieței cu una-două luni înainte de a cumpăra produsul dorit (eventual înainte de un mare eveniment major de reduceri anunțat, cum e de exemplu Black Friday)
  • compară prețurile, dar asigură-te că este vorba despre aceleași caracteristici ale produsului
  • urmărește review-urile produselor alese pentru a vedea ce probleme pot apărea în timp, ori ce lipsește, ce este de dorit a se evita
  • alege comerciantul după mai multe criterii, nu doar după prețul cel mai mic: popularitate (cu cat mai multe review-uri cu atât mai bine), după capacitatea de rezolvare a problemelor în perioada garanției, după felul cum livrează produsele și cum se implică în livrare, după costul livrării (uneori livrarea poate echivala ca valoare discount-ul) etc.
  • verifică garanția și în ce condiții se acordă aceasta
  • dacă vei cumpăra online, legea îți dă dreptul să returnezi produsul, fără motive, fără costuri suplimentare în termen de 14 zile de la achiziție (lucru ce nu se întâmplă în cazul magazinelor clasice).

Concluzie?

Avem un comerț online ce a explodat practic în ultimii ani, iar în ultima perioadă lucrurile au luat întorsături neașteptate, datorită creșterii masive a cumpărăturilor pe internet.

Oamenii preferă să comande mai mult de acasă, e mai comod, presupune un timp mult mai redus.

În România, piața e-commerce este una care va continua să crească în următoarea perioadă foarte mult.

Știți și voi că, atunci când cererea este mare, oferta poate să nu mai fie exact pe gustul consumatorului, deci trebuie mai mare atenție la alegerile pe care le faci. Din fericire, există încă potențial și cu siguranță multe magazine standard își vor direcționa afacerile către comerțul online (multe au făcut-o deja), sporind astfel numărul ofertelor pe care le vom regăsi pe internet.

WEBINAR GRATUIT: Dublează-ți Vânzările pe Social Media în doar 3 Luni

Pentru Antreprenorii care vor să profite de schimbările Algoritmului Rețelelor Sociale pentru a-și Dubla Reach-ul și Vânzările în doar 3 Luni.

Există oare o METODĂ prin care te folosești de rețelele sociale ca să obții o creștere exponențială a reach-ului și a vânzărilor?

Da, există! Vezi ce rezultate am obținut eu pentru clienții mei folosind această metodă și cum o poți replica și tu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


litera.ro
2 SESIUNI LIVE cu același conținut

Înscrie-te la webinar

Pentru Antreprenorii și Marketerii care vor să profite de schimbările Algoritmului Rețelelor Sociale pentru a-și Dubla Vizibilitatea și Vânzările în 2024.